29 d’octubre del 2012

Miratges...

Vindré al teu llit quan dormis,
entrant silenciosament sota els llençols
que reposen lleugers sobre el teu cos nu.
Recorreré el perfil del teu cos,
pam a pam amb els llavis, suaument,
vigilant no despertar-te
palpant cada racó i fent
que els pèls se't posin de punta.
Les meves mans no es queden quietes
sinó buscaran sentir l'escalfor d'un sexe
que s'enforteix amb les carícies.
El tacte i la presió,
exercida pel palmell de la mà,
revela cada corba, cada troç amagat, cada desig.
Cavalcaré sobre teu amb moviments 
marcats per la respiració, gemecs
silenciosos per no trencar el miratge.
Marxaré quan trenqui l'alba
quan la llum entri per la finestra i faci
desaparèixer la màgia de la nit,
la nit on tot es possible.
Quan despertis ja no hi seré,
et quedaràs amb la sensació que jo
només he estat un pensament il·lusori.
Només dependrà de tu
saber distingir realitat o miratge
dels teus més profunds desitjos i perversions.
Somiaràs cada nit amb el tacte de la meva pell
i amb l'olor del meu perfum.
Tornaré a entrar cada nit al teu somni,
sempre que em desitgis.

 
 
(sense tu aquesta foto no hagués estat possible, gàcies :) per ser-hi)

1 comentari:

  1. Que bonic!
    saber que quan necessites algú podrà entrar dins dels teus somnis...
    Ptons!

    ResponElimina