10 d’abril del 2012

Deliris


Amb l’ànima calenta i un paladar exigent vaig tastar el nèctar de desitjos prohibits.
Encara puc sentir el regust als llavis de la mel de la teva pell.
Avui tinc por a tenir un orgasme sobtat i no saber com dissimular-lo.
Tu despertes els meus desitjos latents amb la teva carn que fa olor a sensualitat.
I després de cada èxtasis torno al meu cos hiperactivat i amb el pols accelerat,
des dels inferns, però torno novament a la teva essència i ens sentim.
M’agradaria que poguessis escriure una història entre les meves cuixes,
desitjaria ser la mussa dels teus sospirs i gemecs
i començar un cicle inacabable entre dimoni innocent i àngel de l’infern...





4 comentaris:

  1. Ostres, un orgasme sobtat només pensant en ell. Uff! Quina màquina!!

    M'ha agradat molt aquest escrit, té frases boníssimes! Felicitats i visca la inspiració!

    ResponElimina
  2. Ell o ella, tan s'hi val.
    Inspirat en algú conegut o que encara està per conèixer...
    Espero que la inspiració no m'abandoni!
    Gàcies Jordi.

    ResponElimina
  3. "...Me gustaría que pudieras escribir una historia entre mis muslos,
    desearía ser la musa de tus suspiros y gemidos..."

    Vaya par de frases...Impresionante...

    Sigue escribiendo...Levanah... : )

    ResponElimina
  4. Realment interessant i sensual. Passo un poema de Fernando Arrabal que captura deliris també.

    http://www.youtube.com/watch?v=IEhF-075yME

    Perquè no hi hagin més cossos que esperits... o perquè els cossos sàpiguen buscar els plecs del plaer.

    ResponElimina