29 d’abril del 2013

Entre lletres...

M'agradaria ser aquest llibre que et sorprén, sentir com cada paraula que llegeixes t'emociona. Entrar a la teva ment d'una forma subtil per quedar-me, aconseguir ser citada en algun dels teus pensaments. Estar entre les teves mans mentre acaronen les pàgines i fullegen amb ansies per tirar endavant la història. Ser imaginada i creada amb moviment al teu albir. Deixar un bon record i provocar centenars de somriures mentre duri...
Però no m'agradaria ser aquest llibre que és sobrevalorat, regalat i abandonat en un prestatge recollint pols esperant que algú li tregui profit.


Bé una forma peculiar i tardana de desitjar-vos bona diada de Sant Jordi.

6 comentaris:

  1. Tant com m'agrada llegir a mi i no se m'havia acudit mai fer aquesta comparació. La trobo molt encertada, i molt sensual! Visca la lectura.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gàcies Xexu, encara no he tingut temps de parpallejar i ja m'has regalat un comentari.
      Per cert la foto és d'una paradeta d'intercanvi de llibres, alguns amb dedicatòries dels exlectors. Inspiradores i interessants.

      Elimina
  2. No oblidis mai que ets un llibre únic, valuos e irrepetible ... I qui deixi aquest llibre recollint pols no es mereix tenir-lo.

    ResponElimina
  3. Mai es tard per desitjar feliç Sant Jordi!

    ResponElimina
  4. Subrayo el anterior comentario :)

    ResponElimina
  5. Nubel: treure'm la pols quan sigui el moment... tot arriba.

    Pons i Jordi: mai es tard però esperem que no es panseixin massa les roses.

    ResponElimina