4 de desembre del 2013

N x 3

Aquest cop toca una entrada al blog different, aquest cop no és un relat eròtic o alguns dels pensaments plens de bojeria que tinc, avui vull donar les gràcies a tres de les DONES (sí, sí, amb màjuscules)  més importants per mi i sense les quals la meva existencia seria molt trista.

Gràcies per ser-hi, per escoltar-me, per algo que sembla impossible com és entendre’m.

Gràcies per estar al meu costat, per aguantar les meves històries, pels meus missatges a tothora.

Gràcies per animar-me quan penso que el món s’ensorra per una tontería, per riure amb mí quan estic desbordant d’alegria, gràcies per fer que cada dia que passo amb vosaltres sigui únic.


Una que ja no recordo anar a cap concert sense ella, ne’m passat moltes i molt peludes però seguim i seguirem endavant. L’altra que segons diuen no se que feiem abans de conéixens, és la meva coartada, la confident, com aquella “milloramiga” de la infància que mai vaig tenir. I per últim i no per això menys important la meva clon.

És difícil poder-vos tenir a totes tres a la vegada però cadascuna tindrà sempre un trosset del meu cor.

A les 3 gràcies per existir.

5 comentaris:

  1. Aquests posts d'agraïment demostren com n'arriben a ser d'importants algunes persones per nosaltres. És tant el que fan que necessitem cridar als quatre vents el nostre 'gràcies'.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí Xexu molt! i bé tot i que el post va per tres en concret hi ha mooooltes més persones a les que agrair molt també i que no acabaria mai d'anomenar. Sempre rebran de mi un somriure sincer i si puc una forta abraçada.

      Elimina
  2. És molt bonic saber que tens esta persona per a tot i per tot. Al cap i a la fi, aixó demostra el que som PERSONES que sentim i compartim les coses bones i les dolentes. Jo també et vull agraïr de tot cor que hagis entrat a la meva vida perque hi ha moments que la veu de la experiència es molt important per a mi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. alaaaaa m'has dit vella en poques paraules!!! però... tu vas detràs jajaja

      Elimina
  3. Afortunades de tenir-te com a amiga preciosa. Un petó.

    ResponElimina