2 de maig del 2012

Sensacions...

He sentit com uns braços m'abraçaven fort i expressaven un "com m'alegro de veure't!"
M'ha invadit l'olor de mar al respirar.
He sentit com l'aigua d'una onada freda es posava entre els dits dels peus.
He caminat sobre la sorra calenta.
He notat com el sol m'escalfava la cara.
He escoltat el soroll de les onades i com retronaven dins del meu cap.
He perdut la mirada més enllà de l'horitzó.
He deixat volar lliures els meus pensaments i preocupacions momentànies.
He percebut la tristesa d'un comiat i d'una enyorança anticipada...

Però ja he retornat d'aquest moment real i fugaç i torno a tenir els peus sobre l'asfalt...


 

2 comentaris:

  1. Una fugida fugaç de la realitat! Has anat al teu particular Matrix??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí! I en aquest en concret hi he anat amb tren jeje

      Elimina