4 d’abril del 2012

Ha arribat el moment de despertar!


Despertar i deixar enrera la comoditat d’una vida fàcil i seguir lluitant per descobrir qui sóc realment i agafar el camí dels sentits. Descobrir el meu interior encara que m’espanti el que pugui trobar.

Ja és hora de pensar en mi mateixa per primer cop, decidir el que vull i que necessito fer. Alliberar-me de les cadenes que venen autoimposades i seguir caminant sense mirar les petjades que han deixat els que m’han precedit.
Vull satisfer els meus impulsos i desitjos, tan profunds i extranys que escandalitzarien a les ments més obertes. I compartir-los aquí, amb mi mateixa i els que hem llegiu, tant amb els que compartiu les mateixes curiositats com amb els que ja teniu les vostres respostes.
Surto al carrer amb tots els sentits, estic receptiva a les sensacions que l’entorn hem pot oferir. M’agrada l’olor que fa la terra i l’herba mullada tot just quan acaba de ploure quatre gotes i el sol torna a escalfar.
Sentiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada